Snö

När man minst anar det så kommer snön.
Idag snöade det och jag tog tillfället att ta lite bilder i området, tyvärr var de mesta utav snön borta när jag gick på min promenad.Snön har tydligen kommit till Sverige också och jag hoppas att den stannar kvar lite längre än vad den gjorde här.
Som sagt här är lite bilder av var jag bor, eller området i alla fall. 
Imorgon blir det en bak-dag med Jenny.
 SNÖ!


 Hästar
 fint hus (titta det finns lite snö på taket!)
Namnet på huset där jag bor
.
Grannhuset
Robin
2012-12-06 @ 20:42:12

Älskar husen och skorstenarna!!

Svar: Ja de är fina :D
jasminaupair.blogg.se

Sari Mikkola
2012-12-06 @ 23:07:45
URL: http://www.desami.se

Du kan läsa övriga kommentarer på min FB sida. Fina bilder :-)

Svar: Skall jag gö :)
jasminaupair.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jasminaupair.blogg.se

Livet som au pair.

RSS 2.0