Nöjd!

Jag är riktigt nöjd med familjen jag är hos. De är så himla trevliga mot mig och får mig verkligen att känna mig hemma. Jag önskar att familjen  i England hade varit lika bra, men jag lärde mig en hel del nya saker utav dom och också om mig själv. 
Den här sista riktiga jobb-veckan hade inte kunnat vara bättre. Vädret var varmt och soligt och vi har badat varje dag. 
Jag är så glad att jag vågade ta chansen att åka till Finland en längre tid, eftersom jag alltid har tänkt på att flytta till Finland. Det har varit roligt att bo i samma land som alla mina släktingar, och att få besöka dem. Jag hoppas att när jag blir äldre så kommer jag se tillbaka till den här tiden som en god och lycklig tid. För det är just det jag har kännt med att jobba här i Kangasala som au pair. 
Robbie
2014-07-10 @ 19:05:17

Jag är så glad för din skull att du haft det så bra! Ska bli kul att se dig igen när du kommer hem :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jasminaupair.blogg.se

Livet som au pair.

RSS 2.0