De sista veckorna

Hej allesammans!
Ni får ursäkta att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har haft problem med bloggen och sen har det bara inte blivit av.
Nu är det inte långt kvar på mitt år utomlands, jag skall hem den 12 augusti och snart skall jag börja packa ihop mina saker. Innan dess skall jag dock ha en riktigt rolig helg i en av mina favoritstäder. 
Vi ses snart
Cheerio!
 
Karin
2013-08-26 @ 08:38:25
URL: http://stridentdancer.blogg.se

Hallå!
Försökte få tag i dig när jag var och hälsade på ditt nya land, mene...
Jag saknar dig, vi får ses typ direkt när du kommer hem tycker jag!

Svar: Hej :) Ja lätt är sjuk just nu men när jag frisknar till så kan vi träffas :) har du mitt hemnummer? För mitt vanliga mobilnummer funkar inte i min telefon just nu.
jasminaupair.blogg.se

Karin
2013-09-06 @ 09:40:26
URL: http://stridentdancer.blogg.se

Jo det har jag!
Typiskt, jag är också dödssjuk just nu (förkyld), men innan det hann jag upptäcka att Jenny hårig min nya klass :)
Fast jag ska hoppa av, men ändå!

Svar: Gött men slå mig en signal när du har frisknat till :) Krya på dig. Ja hon sa det :) Jasså? Varför då?
jasminaupair.blogg.se

K
2013-09-07 @ 18:20:09
URL: http://stridentdancer.blogg.se

Det krockar totalt med fortsättningskursen i latin, schemamässigt. Så blev tvungen att välja. Vet inte om jag egentligen vill läsa så mycket filosofi som det är på programmet, så väljer latin ist. Ska dessutom börja italienska om någon vecka.

Svar: Vad roligt med språk ändå :) Mitt svenska mobilnummer fungerar nu förresten.
jasminaupair.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jasminaupair.blogg.se

Livet som au pair.

RSS 2.0